domingo, 21 de mayo de 2017

Terminados random Vol. 5/ Empties Vol. 5


Hola chicas!!!! Hoy les tengo un post de productos terminados, recuerden que tengo muchos acumulados y se me están juntando mas!!! Así que la introducción no la vamos a hacer larga y empezamos ;)

Hello girls !!!! Today I have a post finished products, remember that I have many accumulated and I am joining more! So the introduction is not going to make it long and we start ;)

[THE BODY SHOP] Coconut Body Milk
Esta es una crema líquida de coco, la disfruté mucho porque yo soy fanática de todo lo relacionado con el coco, el aroma es muy agradable, se absorbe fácilmente sin dejar sensación pegajosa, tiene un aplicador en spray que hace muy fácil su aplicación por todo el cuerpo, humecta la piel pero no a profundidad, creo que es perfecta para usar en el verano, pero durante el invierno, para pieles secas no es suficiente. Tal vez la volvería a comprar si alguna vez la encuentro en promoción, ya que los productos de The Body Shop a precio regular son costosos.

This is a liquid coconut cream, I enjoyed it a lot because I am a fan of everything related to coconut, the aroma is very pleasant, it is easily absorbed without leaving a sticky feeling, it has a spray applicator that makes its application very easy for everything the body, moisturizes the skin but not to depth, I think it is perfect to use in the summer, but during the winter, for dry skin is not enough. Maybe I would buy it again if I ever find it on sale, since The Body Shop products at a regular price are expensive.

[BURT'S BEES] Richly Replenishing Body Lotion
A mi los productos de Burt's Bees me gustan mucho y cuando compré esta crema tenía grandes expectativas pero desafortunadamente no me gustó, es una crema "dura" no es fácil de aplicar y al ponerla en la piel por mas que frotes no se absorbe ni humecta, ademas el olor es demasiado fuerte al punto de resultar artificial y desagradable, para poderla usar le tenía que poner aceite y mezclarla y solo así se aplicaba y absorbía decentemente. No la volvería a comprar.

To me the products of Burt's Bees I like a lot and when I bought this cream I had high expectations but unfortunately I did not like it, it is a "hard" cream is not easy to apply and putting it on the skin for more than rubbing is not absorbed or moist , besides the smell is too strong to the point of being artificial and unpleasant, to be able to use it had to put oil and mix it and only this was applied and absorbed decently. I would not buy it again.

[BEAUTY SECRETS] Nail Polish Remover Non-Acetone
Este removedor de esmalte sin acetona es mi favorito, lo venden en Sally Beauty a un precio muy accesible comparado con la cantidad de producto que tiene y lo que hace, a diferencia de los que venden en el supermercado, este remueve fácilmente el esmalte sin necesidad de frotar demasiado, además no reseca las uñas y no deja esa molesta capa blanca en los dedos y uñas, el aroma es muy agradable y rinde bastante, sin duda es un producto con el que siempre repito.

This nail polish remover without acetone is my favorite, it is sold in Sally Beauty at a very affordable price compared to the amount of product it has and what it does, unlike the ones sold in the supermarket, this easily removes the nail polish without rubbing too much, also does not dry the nails and does not leave that annoying white layer on the fingers and nails, the aroma is very pleasant and yields quite a doubt, it is a product with which I always repeat.

[EQUATE] Almohadillas de Algodón con Glicerina
Creo que por fin encontré discos de algodón con las tres B's, los venden en Walmart y son muy económicos, son resistentes y no tiran pelusas, sin duda repito con ellos.

I think I finally found cotton discs with the three B's, they sell them at Walmart and they are very cheap, they are resistant and they do not throw lint, no doubt I repeat with them.

[GARNIER] Toallitas Desmaquillantes Refrescantes
Estas toallitas las compré por emergencia y no me gustaron, en primer lugar porque el material se siente muy plástico, en segundo el tamaño es muy pequeño y siento que debes de usar mas de una toalla para limpiar todo tu rostro, no las recomiendo y no las volvería a comprar.

These wipes I bought them for emergency and I did not like them, firstly because the material feels very plastic, second the size is very small and I feel that you should use more than a wipe to clean your face, I do not recommend them and I do not I would buy them again.

[KARDASHIAN BEAUTY] Black Seed Dry Oil
Este aceite me ha encantado, te deja el cabello suave sin dejarlo grasoso, humecta muy bien las puntas, aporta mucho brillo y tiene un aroma delicioso, el único punto malo es el precio, lo encuentran en Sally Beauty y en Walmart, me ha gustado pero no se si lo volvería a comprar por el precio, últimamente he probado los de marcas coreanas y creo que me tienen más contenta, pero si recomiendo este, además es muy rendidor.

This oil has fascinated me, it leaves your hair soft without leaving it greasy, it moisturizes very well the tips, brings a lot of shine and has a delicious aroma, the only bad point is the price, find it in Sally Beauty and in Walmart, I liked it but I do not know if I would buy it again for the price, lately I have tried the Korean brands and I think they have me happier, but if I recommend this one, it is also very profitable.

[BEYOND THE ZONE] Rock On Dry Shampoo
Como yo no lavo mi cabello todos los días, algo que no puede faltar en mi rutina es el shampoo en seco, he probado diferentes marcas, este huele muy bien y refresca el cuero cabelludo, pero deja mucho residuo blanco que es difícil de quitar, cumple su función pero lo del residuo me hace  no amarlo, no repito con él ya que he probado mejores, lo encuentran en Sally Beauty por si les interesa probarlo.

As I do not wash my hair every day, something I can not miss in my routine is dry shampoo, I have tried different brands, this smells very good and refreshes the scalp but leaves too much white residue that is difficult to remove, fulfills its function but that of the residue makes me not love it, I do not repeat with it since I have tried better, find it in Sally Beauty for if you are interested in trying it.

[TRESEMMÉ] Thermal Creations Spray Protector del Calor para el Cabello
Este protector de calor es mi favorito, el aroma el muy agradable y protege muy bien el cabello, lo malo es que no siempre lo encuentro en el supermercado, cada vez se me hace más difícil hallarlo, lo que me gusta es que no es aceitoso y no te deja el cabello grasoso, además al aplicarlo la bruma que sale es perfecta porque lo puedes distribuir perfectamente por todo el cabello, si repito con él y si lo recomiendo.

This heat protector is my favorite, the aroma is very pleasant and protects the hair very well, the bad thing is that I do not always find it in the supermarket, it is becoming more difficult to find it, what I like is that it is not oily and does not leave your hair greasy, in addition to apply it, the mist that comes out is perfect because you can distribute it perfectly throughout the hair, if I repeat with it and of course I recommend it.

[EOS] Shave Cream (Lavender Jasmine)
Estas cremas de afeitar son mis favoritas porque humectan la piel, tienen un aroma delicioso y ayudan mucho al momento de afeitar las piernas, ya he gastado varias pero últimamente no las encuentro en el supermercado, no se si como ya se fue el furor por esta marca han dejado de surtirla, pero es una espuma que recomiendo y que en cuanto la vea repito con ella.

These shaving creams are my favorite because they moisturize the skin, they have a delicious aroma and they help a lot when shaving the legs, I have already spent several but lately I can not find them in the supermarket, I do not know if it was already the furor for this brand have stopped filling it, but it is a foam that I recommend and as soon as I see it I repeat with it.

[URIAGE] Thermal Water
[AVÈNE]Thermal Spring Water
Las aguas termales eran mis favoritas hasta que probé los mist de marcas coreanas, hace tiempo les hice una reseña y comparación (enlace aquí) de todas las que había probado hasta ese momento, estas me gustan por lo fácil que es conseguirlas, además el tamaño es perfecto para traerlo en el bolso, me gustan pero solo repito con ellas en caso de emergencia, prefiero los mist coreanos.

The thermal waters were my favorite until I tried the mist of Korean brands, I did some review and comparison (link here) of all the ones I had tried until then, I like them because of how easy it is to get them, besides the size Is perfect to bring it in the bag, I like but I just repeat with them in case of emergency, I prefer the Korean mist.

[MARC ANTHONY] Conditioner Oil Of Morocco Argan Oil
Yo casi no soy de utilizar acondicionador, como no lavo mi cabello todos los días prefiero los tratamientos de reparación o de hidratación profunda, este acondicionador no sentí que hiciera nada extraordinario por mi cabello, creo que es solo un producto con siliconas que deja el cabello suave pero no hace más, no repito con él, además de que es costoso.

I almost do not use conditioner, as I do not wash my hair every day I prefer repair or deep moisturizing treatments, this conditioner did not feel that I did anything extraordinary for my hair, I think it is just a product with silicones that leaves your hair soft but Do not do more, do not repeat with this, plus it is expensive.

[THE BODY SHOP] Body Mist Japanese Cherry Blossom
Este mist de The Body Shop era muy bueno, tenía un aroma maravilloso, lo mejor era que duraba por bastante tiempo, me encantaba usarlo, en cuanto pueda ir a comprarlo repito con él.

This mist from The Body Shop was very good, had a wonderful aroma, the best was that it lasted for a long time, I loved to use it, as soon as I can go buy it I repeat with it.

[LUBRIDERM] Crema Humectante Corporal (Piel Normal)
Otra crema corporal, pero con esta no repito, no humecta la piel, la compré una vez que salí de viaje y olvidé mi crema, yo de verdad que no puedo vivir sin crema humectante en todo el cuerpo, es por eso que siempre ando probando diferentes.

Another body cream, but with this I do not repeat, it does not moisturize the skin, I bought it once I went on a trip and forgot my cream, I really can not live without moisturizing cream on the whole body, that's why I'm always trying different, I did not like it at all.

[LUSH] Jasmine And Henna Fluff-Eaze
Esta mascarilla para el cabello me encanta, el olor a jazmín es delicioso hasta el punto de se empalagoso y eso es lo que me encanta de esta mascarilla, humecta el cabello y lo deja suave y yo si vi mejoras en cuestiones de controlar el frizz, este es mi segundo bote y tengo otro en uso, me gusta que el olor perdura hasta dos días después de haberla utilizado, la recomiendo a pesar del precio.

This hair mask I love, the smell of jasmine is delicious to the point of being cloying and that is what I enjoy this mask, moisturizes the hair and leaves it soft and I if I saw improvements in matters of controlling the frizz, this Is my second bottle and I have another in use, I like that the smell lasts until two days after having used it, I recommend it despite the price.

[THE BODY SHOP] Strawberry Shower Gel
Un gel de ducha de la marca The Body Shop, me gustan por el aroma, pero no hacen nada extraordinario, siempre tengo alguno en la ducha porque disfruto mucho cuando me baño y el gel tiene algún aroma, por el momento no he comprado ninguno de la marca porque tengo en uso los de Bath and Body Works, tal vez repetiré con él.

A shower gel brand The Body Shop, I like the aroma, but do nothing extraordinary, I always have some in the shower because I enjoy it when I bathe and the gel has some aroma, so far I have not bought any this brand because I have in use those of Bath and Body Works, maybe I will repeat with this one.

[VICTORIA'S SECRET] Hydrating Body Lotion (Mango Temptation)
El aroma de esta crema me gustaba mucho, pero no humectaba nada la piel, la usaba solamente por el aroma que se complementa con el mist y gel de ducha, no creo que repita con algún producto de esta marca por el precio que tienen, no aportan mucho y puedo encontrar otros productos similares por un menor precio.

The aroma of this cream I liked a lot, but it did not moisturize the skin, I used it only for the aroma that is complemented by the mist and shower gel, I do not think it will repeat with some product of this brand for the price they have, no they contribute a lot and I can find other similar products for a lower price.

[JERGENS] Moisturizer For Wet Skin 
Esta humectante para la ducha me encantó, la verdad la compré sin muchas expectativas, solo para probar y no saben cuanto la disfruté; me ayudó sobre todo con mis piernas, que es la parte de mi cuerpo que más se reseca, se utiliza al final del baño con la piel aún húmeda y al instante la sientes muy bien humectada, al secarte el cuerpo no debes frotar la toalla (de hecho aunque no la uses,  al secarte no debes frotar), al usarla había ocasiones en que podía saltarme la parte de poner crema por todo mi cuerpo y al pasar el tiempo no sentía la clásica picazón por no haber usado crema, la recomiendo y si la volvería a comprar.

This shower moisturizer I loved, I actually bought it without many expectations, just to try and do not know how much I enjoyed it; It helped me a lot especially with my legs that is the part of my body that is most dry, is used at the end of the bath with the skin still wet and instantly feel very well moisturized, when drying your body you should not rub the towel (in fact even if you do not use it, when drying your skin you should not rub), when using it there were times when I could skip the cream part all over my body and over time I did not feel the classic itch for not having used cream, I recommend it and if I would buy it again.

[YVES ROCHER] Agua Micelar Desmaquillante
Esta agua micelar la odié, no me gusta para nada y me obligué a terminarla, de hecho la incluí en un proyecto de terminar productos, no la volvería a comprar ni por emergencia, hay productos mejores que se tienen a la mano, como el agua micelar de Garnier. No la recomiendo y no la volvería a comprar.

This micellar water I hated it, I do not like it at all and I forced myself to finish it, in fact I included it in a project to finish products, I would not buy it again nor by emergency, there are better products that have on hand such as water Garnier's micelle. I do not recommend it and would not buy it again.


Hasta aquí terminamos la lista y no vamos ni a la mitad!!!! Espero hayan tenido un buen fin de semana. Compartan en la parte de abajo si han probado alguno de estos productos y sus experiencias, nos leemos pronto.
Buenas noches.

So far we finished the list and we are not even half! I hope you had a good weekend. Please share at the bottom if you have tried any of these products and your experiences, we will read soon.
Goodnight.